• senex

News

Sicondu u rapportu "2031 Intelligent Sensor Market Outlook" publicatu da l'istituzione di ricerca di u mercatu TMR, basatu annantu à l'aumentu di l'usu di i dispositi IoT, a dimensione di u mercatu di sensori intelligenti in 2031 supererà $ 208 miliardi.

1

U sensoru hè un dispositivu di rilevazione chì pò sente l'infurmazione misurata, è pò cambià l'infurmazione chì vi sentite per esse sentita in un output d'informazione di un signalu elettricu o altre forme formali per scuntrà a trasmissione di l'infurmazioni, u processu, u almacenamentu è a visualizazione di l'infurmazioni. ., Esigenze di registrazione è di cuntrollu.

Cum'è un mezzu impurtante è a fonte principale di l'infurmazioni di percepzioni, i sensori intelligenti, cum'è un mezzu impurtante di interazzione trà i sistemi d'infurmazione è l'ambiente esternu, determinanu u core chjave è u fundamentu pilotu di u livellu energeticu di sviluppu di l'industria di l'informatica in u futuru.

In u prucessu di a pruduzzione industriale muderna, in particulare a produzzione automatizata, diversi sensori anu da esse utilizati per monitorà è cuntrullà parechji paràmetri in u prucessu di produzzione, in modu chì u travagliu di l'equipaggiu hè in u statu normale o megliu, è u pruduttu ottene una qualità megliu.Dunque, senza assai sensori eccellenti, a produzzione muderna hà persu u so fundamentu.

Ci sò parechji tippi di sensori, circa 30 000.Tipi cumuni di sensori sò: sensori di temperatura, sensori di umidità, sensori di pressione, sensori di spostamentu, sensori di flussu, sensori di livellu di liquidu, sensori di forza, sensori di accelerazione, sensori di torque, etc.

Una seria di industrii emergenti cum'è l'assistenza medica intelligente.Cum'è un dispositivu di rilevazione intelligente, i sensori sò listessi à u sviluppu di l'Internet di e Cose.

Tuttavia, u sviluppu di i sensori intelligenti lucali di u mo paese hè preoccupante.U rapportu di ricerca di l'Istitutu Tounn in u ghjugnu di questu annu dichjara chì da a perspettiva di a struttura di output di i sensori intelligenti glubale, a pruduzzioni di China hè solu per u 10%, è a pruduzzioni restante hè principalmente cuncentrata in i Stati Uniti, Germania è Giappone.U tassu di crescita cumpostu glubale hè ancu più altu ch'è a Cina.Questu hè principalmente perchè a ricerca cunnessa di i sensori intelligenti di a Cina hà iniziatu tardi.A tecnulugia di R & D deve esse migliurata.Più di 90% di i sensori intelligenti mid-high-end dipendenu da l'impurtazioni.


Tempu di Postu: 05-Jan-2023