• senex

News

Attualmente, cù u sviluppu di tecnulugii di l'infurmazione di nova generazione, cum'è l'intelligenza artificiale è i gemelli digitale, u sviluppu di a fabricazione intelligente in u mo paese presenta i seguenti trè novi tendenzi.

 1663212043676

1. L'umanizazione di a fabricazione intelligente.A fabricazione intelligente orientata à l'omu hè un novu cuncettu per u sviluppu di a fabricazione intelligente.U sviluppu di a fabricazione intelligente principia à fucalizza nantu à e limitazioni suciale.U disignu di sistemi di fabricazione intelligente incorpora fatturi umani, interessi umani è bisogni.Per esempiu, l'intruduzioni di u disignu di cuuperazione umanu-macchina è l'equipaggiu di cuuperazione umanu-macchina libera a ghjente da a pruduzzione meccanizzata, persone è machini, per pudè ghjucà i so vantaghji rispettivi, cooperanu per compie diverse attività, è prumove a trasfurmazioni di mudelli industriali.

2. Sviluppu integratu multi-dominiu di manifattura intelligente.In i primi tempi, a fabricazione intelligente principarmenti fucalizza nantu à a percepzioni è l'integrazione di sistemi fisichi. Allora, hà cuminciatu à integrassi in fondu cù i sistemi d'infurmazione, è più integrati cù i sistemi suciali.In u prucessu di sviluppu integratu multi-duminiu, a fabricazione intelligente integra continuamente più risorse di fabricazione, cum'è l'infurmazioni è e risorse suciali.Hà generatu novi mudelli di fabricazione basati in dati cum'è a fabricazione predittiva è a fabricazione attiva.Questu fa u modu di fabricazione cambia da a simplificazione à a diversificazione, è u sistema di fabricazione da a digitalizazione à l'intelligenza.

3. A forma di l'urganizazione di l'impresa hà avutu cambiamenti maiò.Cù a crescente cumplessità di a tecnulugia di fabricazione intelligente, u mudellu tradiziunale di a catena industriale hè rottu, è i clienti finali tendenu à sceglie suluzioni cumplette.In currispundenza, l'urganizazione di a produzzione è i metudi di gestione di l'imprese di fabricazione sò ancu sottumessi à grandi cambiamenti.U cliente-centric è data-driven sò più cumuni.A struttura organizzativa di l'imprese cambia in una direzzione piatta è basata nantu à a piattaforma.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022