• senex

News

In più di l'industria di l'automobile hè un mercatu impurtante per i sensori, altri campi cum'è i telefoni intelligenti, a fabricazione industriale, l'uffiziu intelligente è l'assistenza medica intelligente sò ancu un spaziu di sviluppu enormu per i sensori.

U sensoru hè un tipu d'infurmazioni chì ponu sente a misurazione è pò esse cambiatu à l'output d'infurmazioni di signali d'infurmazioni o altre forme d'infurmazioni secondu certe regule per scuntrà a trasmissione di l'infurmazioni, u processu, u almacenamentu, a visualizazione, a registrazione è a registrazione è u dispositivu di rilevazione. per u cuntrollu è altre esigenze.

Dapoi l'emergenza di l'Internet è l'Internet di e Cose, u sensoru era in ogni locu.Hè cum'è e caratteristiche faciale umane.Cum'è una parte impurtante di a tecnulugia di l'infurmazione muderna, hè u modu principale è i mezi di l'acquistu umanu di l'infurmazioni in u campu di a natura è a produzzione.

In l'era di a percepzione, i sensori anu sviluppatu gradualmente da direzzione tradiziunale à intelligente, è perchè i sensori ghjucanu un rolu impurtante in l'Internet di e cose è altre industrii, i so mercati sò ancu più prusperi.Sicondu i top 10 tecnulugii listati da u famosu situ web di nutizie di tecnulugia di cummerciale straniera ZDNET, a tecnulugia di sensori hè classificatu 5th.

Cum'è un fundamentu hardware impurtante per l'interconnessione di tutte e cose, i sensori intelligenti anu accumpagnatu a dumanda intelligente è digitale in applicazioni cum'è l'Internet di e cose, cità intelligenti è l'industria 4.0 in l'ultimi anni.A dumanda di u mercatu di i sensori hà ancu aumentatu, è a so scala hè ancu mantinuta fermamente.In particulare in i campi di l'automatizazione industriale, u trasportu intelligente, a gestione di l'energia, a casa intelligente è a portata intelligente, l'applicazione di sensori hè diventata più larga è più larga.

In tuttu, u sensoru si sviluppa in a direzzione di intelligente, altu rendiment, low cost, miniaturizazione, integrazione, alta precisione, etc., è hè in Internet di e cose, Internet industriale, Smart Manufacturing, Smart Home, Smart Motors, Smart Cities è altri campi.Ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu.


Tempu di post: 16-mar-2023