• senex

News

A cullizzioni di l'infurmazioni hè a basa di a fabricazione intelligente, è i sensori sò un modu impurtante per cullà e dati di fabricazione.Senza sensori, l'intelligenza artificiale serà "difficile di coccia senza risu", è a fabricazione intelligente diventerà ancu un casteddu in l'aria.
A fabbricazione intelligente hè inseparabile da i sensori

In u circulu industriale, a ghjente si riferisce à i sensori cum'è "artigianatu industriale" o "caratteristiche faciale elettriche".Questu hè chì u sensoru, cum'è un dispositivu di deteczione, pò sente l'infurmazione misurata.Hè trasfurmatu in segnali elettrici o altre forme necessarie di output d'infurmazioni secondu certe regule per risponde à i requisiti di trasmissione, trasfurmazioni, almacenamentu, visualizazione, registrazione è cuntrollu di l'infurmazioni.

L'emergenza di i sensori hà datu à l'uggetti sensi cum'è u toccu, u gustu è l'olfattu, facendu chì l'uggetti lentamente diventanu vivi.In u prucessu di pruduzzione automatizata, diversi sensori sò necessarii per monitorà è cuntrullà diversi paràmetri, in modu chì l'equipaggiu pò travaglià in un statu normale o ottimali, è i prudutti ponu ottene a megliu qualità.

I sensori sò i dispositi sottostanti in u campu di l'automatizazione è a basa di percepzioni di a fabricazione intelligente.Da u puntu di vista di u mercatu glubale di sensori industriali, scienze di vita è salute, machining & manufacturing, automobili, semiconduttori & elettronica, è l'automatizazione industriale sò i so principali aree d'applicazione. tippi di produttu, è a ricerca di tecnulugia di basa, in fondu à risponde à i bisogni di u rapidu sviluppu di l'ecunumia naziunale dapoi a riforma è l'apertura.Secunnu i dati di u rapportu di MarketsandMarkets, u mercatu globale di sensori industriali hè previstu di cresce da $ 20,6 miliardi in 2021 à $ 31,9 miliardi. in 2026, cù una crescita annuale cumposta di 9,1%.I pruduttori domestici stanu luttendu per catturà, è u prucessu di localizazione di i sensori industriali s'accelerà!


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022