• senex

News

In dicembre 2021, 《a 5th China (Foshan) International Hydrogen Energy & Fuel Cell Technology & Products Exhibition》 hè stata cun successu da u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite (UNDP) è u Guvernu di u Distrettu Nanhai di Foshan City.Shenzhen Maxonic Automation Control Co., Ltd Senex Branch hè statu invitatu da l'urganizatore à participà à a mostra.

1112

Ancu sottu à l'impattu di l'epidemie, cù u strettu mecanismu di gestione di l'epidemie aduttatu da a sala di mostra, u flussu di persone nantu à u situ di l'esibizione hè sempre eccessiva.Parechji clienti novi è vechji anu visitatu u stand di Senex per dumandà i dettagli di u produttu.Strumenti di misurazione di l'idrogenu, cumpresi sensori di misurazione di l'idrogenu compactu, sensori di misurazione di l'idrogenu industriale, sensori di l'idrogenu muntatu in veiculi, etc. I so prudutti sò diventati u focu di l'attenzione.

22221

Cum'è unu di i primi fornitori di sensori per entra in l'industria di l'energia di l'idrogenu in Cina, Senex custruisce sensori core cum'è i prudutti di basa, è hà guadagnatu una attenzione è ricunniscenza assai alta in l'industria di a misurazione di l'idrogenu.Hà custruitu parechji prughjetti di applicazione di riferimentu, è hè statu largamente sceltu è appiicatu da i clienti domestici di misurazione di l'idrogenu.

I prudutti di misurazione di l'idrogenu Senex anu e caratteristiche di alta precisione di misurazione, compensazione di temperatura cumpleta, risposta rapida, dimensione chjuca è installazione còmuda.Scegliemu un materiale speciale per a misurazione di l'idrogenu chì hè resistente à a catalisi di l'idrogenu è à a permeazione di l'idrogenu. Stu materiale pò ancu evità u periculu di sicurezza, cum'è a penetrazione di a cunchiglia causata da a molécula di l'idrogenu in u prucessu di almacenamiento à alta pressione, per assicurà a sicurezza è stabilità durante u almacenamentu.

Sottu u sfondate di l'attuale adattazione prufonda di u mudellu energeticu mundiale è u rinfurzamentu cuntinuu di e restrizioni di risorse è ambientali, l'energia di l'idrogenu hè diventata una direzzione strategica maiò per a trasfurmazioni energetica di u mo paese.Senex hà ancu rispostu à a chjama è hà pigliatu l'iniziu di furnisce una seria di suluzioni di sensori di l'energia di l'idrogenu è aiutanu l'industria à decolla.


Tempu di post: 09-09-2022