• senex

News

U 14 di settembre, u Signore Wu - direttore generale di BD Sensors in Cina, guidò a squadra tecnica per visità Senex, è hà realizatu scambii in profondità cù u Signore Zou - direttore generale di Senex.U Signore Wu hà affirmatu tutti l'aspettu di a capacità di produzzione di Senex, a qualità di u produttu è l'influenza di a marca.Duranti i scambii trà e duie parti, l'intenzione di cuuperazione strategica hè stata ghjunta.

nutizie

BD Sensors hè statu stabilitu da l'espertu tedescu di sondaghju di pressione (Mr. Malecek & Mr. Simonik) in 1994, è hà sviluppatu in un mondu cun un statutu in u campu di a misurazione di pressione in u mondu in solu uni pochi anni. oltre à esse gestitu da u pruprietariu, questu hè esattamente ciò chì vede cum'è una guaranzia di stabilità.Ancu s'è a cumpagnia opera in u mondu sanu, ferma da u so locu in l'Alta Franconia in u Nordu-Est di Baviera è si concentra nantu à l'idea di "Made in Germany". strategia.

BD Sensors hà longu pruduciutu prudutti di trasmettitore d'alta qualità. I ​​so prudutti sò esportati in parechji paesi in casa è in l'esteru, è i prudutti sò stati bè ricevuti da i clienti.Fornisce una gamma eccezziunale di prudutti standard è speciali per u mercatu.A so ricerca è u sviluppu hè basatu annantu à a versatilità offerta cumminendu diversi materiali di chjusi cù diverse tecnulugia di sensori. Avà, hè diventata una sucietà leader in u campu di a tecnulugia di misurazione di pressione elettronica globale.

Attraversu sta forte unione, Senex è BD Sensors ponu cumplementarii l'altri è sviluppà inseme un mercatu straneru più grande.

 


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022