• senex

News

Senex hà purtatuTrasmettitore di pressione di a serie DG2à FOOMA JAPAN.Semu onorati di esse invitati à participà à sta mostra sta volta. Cum'è u pruduttu principale,Trasmettitori di pressione di a serie DG2sò stati ricunnisciuti da un gruppu di novi clienti putenziali effittivamenti, pusendu un fundamentu solidu per a ricerca è u sviluppu di markets.DG2 trasmettitori di pressione di a serie sò presentati à i clienti in u modu più avanzatu, mustrà a pratica cumpleta di i prudutti di Senex. ùn risparmiemu nisun sforzu per diventà u capu in l'industria di i sensori in casa è à l'esteru.

FOOMA GIAPPUN1

Da u 7 di ghjugnuthà 10th2022, FOOMA JAPAN (l'esibizione di a machina è a tecnulugia di l'alimentariu giapponese) serà tenuta da l'Associu di l'Industria di Macchine Alimentari Giapponese. Dapoi u 1978, a mostra ùn hà micca solu mostratu machini per a fabricazione è a trasfurmazione di l'alimentariu, ma ancu mostra assai machini è attrezzature chì ghjucanu un rolu impurtante. rolu in a fabricazione alimentaria.Hè sviluppatu in un novu tipu di mostra di tecnulugia meccanica chì combina prudutti, informazioni è servizii. Ogni annu, più è più cumpagnie di tutti i settori di u mondu utilizanu sta mostra per circà novi opportunità di cummerciale.

Senex raffina constantemente a so tecnulugia per risponde à i bisogni di i clienti.U trasmettitore di pressione di a serie DG2 auto-sviluppatu hè statu assai elogiatu da i clienti domestici è stranieri dapoi a so prumuzione di u mercatu. Attualmente, avemu sviluppatu novi prudutti mentre migliurà i prudutti esistenti.U novu pruduttu hè statu messu in l'esperimentu per quasi un annu, è u seguitu serà dispunibule u più prestu pussibule.


Tempu di post: Jul-14-2022