• senex

News

U 19 di settembre, u Team di Qualità è Tecnica di Amphenol Automotive Connection Systems (Changzhou) Co., Ltd hè ghjuntu à a nostra Basa di Produzione Jiangyin per a rivisione in situ.U so squadra hà esaminatu i dipartimenti pertinenti di qualità, acquisti, produzzione, tecnulugia è altri dipartimenti cunnessi.Questa rivista hè stata passata cù successu da Senex.

Senex hà passatu a revisione di i fornitori di Amphenol-01
Senex hà passatu a revisione di u fornitore di Amphenol-022

A sede di Amphenol si trova in Connecticut, USA.U Gruppu hè stata fundata in u 1932. Hè un fabricatore glubale di connettori TOP2.Hè stata stazionata in Cina in u 1984 è hè stata listata in a Borsa di New York in u 1991. U Gruppu implementa una strategia localizzata in u mondu sanu è hà stallatu più di 100 fabbriche è uffizii in u mondu sanu.U numeru tutale di l'impiegati in u mondu hà più di 70 000 persone. Fornisce prudutti è servizii lucalizati direttamente à i clienti di tutti i cuntinenti.Attualmente, ci sò più di 30 dipartimenti cummerciale in Cina.Amphenol Automotive Connection Systems (Changzhou) Co., Ltd., hè stata creata in u 2004, è hè una filiale di Amphenol Group in Cina.Attraversu più di 10 anni di sforzi, a cumpagnia hà furmatu sei unità di cummerciale maiò è dece gruppi di prudutti maiò, cumprese i connettori è i cablaggi di l'airbag, i cablaggi di fibbia per l'automobile, i connettori è i cablaggi di sensori di l'automobile, l'internu di l'automobile, i connettori di l'illuminazione esterna è i cablaggi, i connettori ibridi è i cablaggi. cablaggi, cablaggi per finestre di u tettu di l'automobile, cablaggi di scatula di cambio di l'automobile, connettori è cablaggi di infotainment automobilisticu, connettori standard, connettori di interruttore di pressione d'oliu è altri vari cablaggi chjuchi per applicazioni automobilistiche chì anu una forte pusizioni di leadership in a quota di mercatu, cuntenutu tecnicu è livellu di qualità.

Per mezu di stu prucessu strettu di rivisione, Senex hà dimustratu a forza di a produzzione è a tecnulugia.Amphenol Automotive hà più fiducia in a qualità di i nostri prudutti. Cridemu chì a nostra cooperazione serà più vicinu in u futuru!


Tempu di Postu: Oct-08-2022