• senex

News

Ricertamenti, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione hà dumandatu publicamente l'"Opinioni Guida nantu à a Prumozione di u Sviluppu di l'Industria Elettronica Energetica (Progettu per l'Opinioni Soliciting)".In u 2025, u valore di pruduzzione annuale di l'industria di l'elettronica energetica hà righjuntu 3 trilioni di yuan, è a forza cumpleta hè entrata in i ranchi avanzati di u mondu.

Circa i prudutti di tecnulugia elettronica di l'energia:

(1) Dispositivi ottici.Basatu nantu à l'elettronica energetica, duvemu fucalizza nantu à u sviluppu di chips di cumunicazione di luce à alta velocità, rilevatori di luce d'alta velocità è d'alta precisione, chip modulatori d'alta velocità, laser d'alta putenza, trasmettitore otticu chips di processore di signale digitale, chips d'alta velocità. unità è ecc.

(2)semiconductor di putenzadispusitivu.Affruntà fotovoltaica, energia eolica, sistema di almacenamentu d'energia, illuminazione semiconductora, hà aiutatu à sviluppà una nova resistenza energetica à alta temperatura, resistenza à alta tensione, bassa perdita, dispositivi è moduli IGBT d'alta affidabilità, SIC, GAN è altre larga gamma avanzata di materiali semiconduttori è avanzati. Topulugia è tecnulugia di imballaggio, Novu Dispositivu Elettronicu Elettronicu è Tecnulugia Chjave.

(3) Cumpunenti sensittivi è dispusitivi sensing.Sviluppà cumpunenti sensibili di miniaturizzati, cunsumu d'energia bassu, integrazione è alta sensibilità, è integra sensori cù capacità di cullizzioni d'infurmazioni multidimensionali, novi sensori MEMS è sensori intelligenti, sfondendu i dispositi miniaturizzati, intelligenti è i dispositi di sensazione di l'imaghjini.

(4) Diode d'illuminazione.Prumove u sviluppu di high-quality, chips LED èdispusitivi, è accelerà a migliione di chips, cola d'argentu, resina epossidica è altre prestazioni.Per l'applicazioni non visuali, cum'è a visione di a machina, a crescita di e piante, a disinfettazione ultravioletta, etc. Si rompe à traversu i prucessi di produzzione LED, chips LED di luce gialla alta luce, novi materiali ottici non visibili d'alta efficienza è altre tecnulugia per sustene e novi applicazioni di illuminazione. .

(5) Computing avanzatu è sistema.Accelerate l'applicazione di tecnulugia cum'è cloud computing, quantum computing, machine learning è intelligenza artificiale.Supportu u studiu di l'architettura elettrica elettronica multi-duminiu, sfondate à traversu u disignu intelligente è a simulazione è i so arnesi, a fabricazione di l'IoT è i servizii, u processu di big data di l'energia è l'altri tecnulugii di u core di u software industriale, è stabilisce un sistema d'informazione di operazione è di mantenimentu di produzzione elettronica di energia sana.

(6) Sistema di monitoraghju di dati è analisi di u funziunamentu.Prumove a custruzzione di a piattaforma di dati di l'industria di l'elettronica energetica, realizà a cullizzioni di l'automatizazione di dati di l'operazione cum'è e capacità di basa di a piattaforma, i servizii operativi è u supportu industriale, u monitoraghju di l'operazione di a piattaforma di ricerca è u sviluppu è i mudelli di analisi di l'operazione di l'industria, è migliurà a raccolta di dati, l'analisi, è capacità di l'applicazione.

 


Tempu di Postu: Nov-11-2022