• senex

News

Da l'indici di crescita rapida, si pò vede chì l'Internet industriale hè vigoru.L'industria ligera, i tessili, l'elettronica, l'automobile, etc., chì sò vicinu à i terminali di l'industria, anu ancu ottinutu applicazioni significativu.Energy-saving è riduzzione di emissioni, è u numeru di APP industriale cù pruduzzione sicuru hè criscenti rapidamenti.

Sistema di piattaforma Internet industriale multilivellu

L'Internet Industriale hè una parte impurtante di a custruzzione di a nova infrastruttura.Hè una strada chjave per l'integrazione prufonda di l'ecunumia digitale è l'ecunumia reale.Hè statu scrittu in un rapportu di travagliu di u guvernu per sei anni consecutivi.Hà ricevutu una grande attenzione da i guverni lucali è hà ottenutu risultati di sviluppu notevuli.Sicondu i dati da l'agenzii auturità, in u 2022, a scala di l'industria Internet industriale di u mo paese hè prevista per ghjunghje à 1,2 trilioni di yuan, entre in u periodu di sviluppu rapidu di l'atterrissimu di scena è a cultura verticale.
L'Internet industriale avarà un impattu prufondu nantu à l'industria di fabricazione, principalmente riflessa in i seguenti aspetti:
1. Migliurà l'efficienza di a produzzione: Cunducendu u monitoraghju è l'analisi in tempu reale di e dati in u prucessu di produzzione, l'imprese ponu capisce accuratamente e cundizioni di u funziunamentu di l'equipaggiu di pruduzzione è scopre puntualmente è risolve i prublemi in a produzzione, migliurà cusì l'efficienza di a produzzione.
2. Reduce u costu: Internet industriale pò aiutà l'imprese à ottene una gestione più raffinata, evitendu i rifiuti è i costi umani è materiali inutili, riducendu cusì i costi generale.
3. Improve a qualità di u produttu: Per mezu di u monitoraghju in tempu reale è l'analisi di e dati in u prucessu di produzzione, l'imprese ponu scopre è risolve i prublemi in tempu per assicurà a stabilità è a coerenza di a qualità di u produttu.
4. A prumuzione di l'aghjurnamentu industriale: L'applicazione di l'Internet Industriale prumove a digitalizazione, l'intelligenza è l'automatizazione di l'industria di a fabricazione, prumove cusì l'aghjurnamentu è a trasfurmazioni industriale.
5. Migliurà a cumpetitività di l'imprese: Per mezu di l'applicazione di l'Internet Industriale, l'imprese ponu pruduce è gestisce in modu più efficau, migliurà a qualità di u produttu è l'efficienza di a produzzione, migliurà cusì a competitività di l'impresa.
Inseme, l'Internet Industriale hè un mezzu impurtante per prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di fabricazione.In u futuru, più cumpagnie si uniscenu à a piattaforma Internet industriale per ottene metudi di produzzione digitale è intelligenti, accolti cusì e sfide future.


Postu tempu: Apr-17-2023