Sicondu un documentu publicatu in l'ultimu numeru di Materiali di Ingegneria Avanzata, un squadra di ricerca in Scozia hà sviluppatu una tecnulugia avanzata di sensori di pressione chì puderia aiutà à migliurà i sistemi robotichi cum'è e protesi robotiche è l'armi robotichi.
Un squadra di ricerca in l'Università di l'Ovest di Scozia (UWS) travaglia in u Prughjettu di Sviluppu di Sensori Avanzati per Sistemi Robotici, chì hà da scopu di sviluppà sensori di pressione precisi chì furniscenu feedback tattile è toccu distribuitu per rinfurzà a capacità di u robot per aiutà à migliurà a so destrezza. e cumpetenze mutore.
U prufessore Deiss, Direttore di l'Istitutu di Sensori è Imaging in UWS, hà dettu: "L'industria di a robotica hà fattu un prugressu notevoli in l'ultimi anni.Tuttavia, a causa di una mancanza di capacità di percepzioni, i sistemi robotichi sò spessu incapaci di realizà certi travaglii cun facilità.Per realizà u pienu potenziale di a robotica, avemu bisognu di sensori di pressione precisi chì furniscenu capacità tattili più grande ".
U novu sensoru hè fattu di schiuma di graphene 3D chì hè chjamatu Graphene Foam GII.It hà pruprietà uniche sottu pressione meccanica, è u sensoru usa un metudu piezoresistivu.Questu significa chì quandu un materiale hè stressatu, cambia dinamicamente a so resistenza è facilmente detecta è adatta à una gamma di pressioni da ligera à pisanti.
Sicondu i rapporti, GII pò simule a sensibilità è u feedback di u toccu umanu, facendu adattatu per u diagnosticu di malatie, u almacenamentu di energia è altri campi.Questu puderia rivoluzione una gamma di applicazioni in u mondu reale per i robot da a chirurgia à a fabricazione di precisione.
In a fase successiva, u gruppu di ricerca cercarà di migliurà ancu a sensibilità di u sensoru per una applicazione più larga in sistemi robotici.
Tempu di Postu: Aug-11-2022